Звіт роботи за ІІ семестр
учнівського самоврядування
«ІНДІГО»
ЗОШ №2 І-ІІІст. м. Обухова
«Діти повинні жити у світі краси, гри,
казки, музики, малюнка, фантазії,
творчості.»
(В. О. Сухомлинський)
Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Учнівське самоврядування – це творча співпраця учнів та педагогів. Це один із методів формування в колективі громадської думки та вироблення управлінських навичок, умінь та якостей.
Учнівське самоврядування в школі намагається збільшувати число виконаних справ і поставлених цілей, які ми виконуємо без сторонньої допомоги. Головний показник працездатності нашої моделі – її саморозвиток: учні намагаються охопити якомога більше різноманітних шкільних процесів.
Протягом ІІ семестру робота учнівського самоврядування була ефективною. Комісії працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в школі.
Завдяки участі дітей у різних виховних заходах зростає соціальна активність та відповідальність в процесі практичної громадської діяльності школярів; розвиваються творчі риси характеру, а саме: цілеспрямованість, винахідливість, готовність до виправданого ризику.
Учнівська рада добре розуміла своє завдання та мету роботи в комісіях. Перш за все увага була акцентована на те, що потрібно згуртувати колектив.
Співдружність різних об’єднань , які діють у школі , дозволяє урізноманітнити і конкретизувати функції самоврядування , дає можливість кожному учневі знайти саме свою справу , яка йому ближча за інтересами , здібностями нахилами .
Отож, робота учнівського самоврядування у школі проведена досить добре. Є надбання і помилки, з якими приходить досвід.
Закладено підвалини великої справи – залучення учнів, до участі у шкільних справах, частково, у справах міста.
ЗАХОДИ, що проведені самоврядуванням у школі:
- «Безпечний інтернет» - виховний захід; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/bezpechnij_internet/2016-02-12-66
- лінійка-реквієм : "Вклонімося... Герої не вмирають..."; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/linijka_rekviem_vklonimosja_geroji_ne_vmirajut/2016-02-19-69
- день самоврядування; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/den_samovrjaduvannja/2016-03-12-74
- тематичні виховні години по класам: «Ми пам’ятаємо тебе, Тарасе!»; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/shevchenkivskij_tizhden/2016-03-24-77
- поповнення шкільної родини "БДЖОЛЯРІЇ"; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/popovnennja_u_bdzholjariji/2016-04-13-85
- допомога у заходах тижня фізики;
- «Симон Петлюра» - виховна година. http://school2obuchiv.ucoz.net/news/90_rokiv_z_dnja_vbivstva_simona_petljuri/2016-05-25-106
МАТЕРІАЛИ, які готували:
- лист дружби в Донецьку обл.. до дня Соборності; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/den_sobornosti/2016-01-28-58
- відео-привітання до дня Соборності;
- дошка пам’яті загиблим героям АТО; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/stend_pam_39_jati/2016-02-06-64
- допомога у створенні дошки захисникам України, які є батьками школярів нашої ЗОШ№2;
- 1 квітня в нашій школі – смайлики; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/pershe_kvitnja_v_nashij_shkoli/2016-04-03-80
- макет Чорнобильської АЕС; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/30_rokiv_z_dnja_tragediji_na_chaes/2016-04-27-90
- відео-робота, присвячена річниці трагедії на ЧАЕС;
- «Інформаційна сторінка» - висвітлення подій у школі;
- газети з нагоди свят;
- відео-робота «Шкільне життя».
МІСЬКІ конкурси:
- Конкурс робіт «Гордість школи»;
- Фестиваль ДЮП - міський етап. Команда «Sparkl» нашої школи посіла друге місце; http://school2obuchiv.ucoz.net/news/festival_djup_miskij_etap/2016-03-26-78
- Керівник міністерства «охорони порядку та спорту» очолив рій «Нащадки козаків» у військово-патріотичній грі «Джура», де тримав відзнаку як найкращий стройовий, ведучи рій до перемоги. http://school2obuchiv.ucoz.net/news/vijskovo_patriotichna_gra_sokil_dzhura/2016-05-20-105
Якщо перелічити усе, що ми зробили, список буде немалий, адже учні брали участь у заходах, які були проведені не лише «ІНДІГО», а й іншими вчителями школи.
Учні вибірково брали участь в усіх заходах, що проводилися.
Співпраця з органами місцевого самоврядування – це також показники нашої роботи.
Учні нашої школи, які входять в ряди міського самоврядування, сумлінно та завзято виконували свою роботу і за межами школи. Неодноразово були про їх діяльність схвальні відгуки.
Саме тому, ми розповіли про найголовніше.
Звичайно, без підтримки і допомоги заступника з виховної роботи Старук Л.В. учнівське самоврядування малоефективне. Адже вона допомагала сформулювати проблему, визначити порядок її вирішення, підтримувала ініціативу, не нав’язувала своєї точки зору, а разом з нами обмірковувала її.
Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.