Четвер, 21.11.2024, 11:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ст.№2

Меню сайту

Звіт роботи за ІІ семестр

Звіт роботи за ІІ семестр

учнівського самоврядування

 «ІНДІГО»

ЗОШ №2 І-ІІІст. м. Обухова

 

«Діти повинні жити у світі краси, гри,  

казки, музики, малюнка, фантазії,

творчості.»

(В. О. Сухомлинський)

   Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Учнівське самоврядування – це творча співпраця учнів та педагогів. Це один із методів формування в колективі громадської думки та вироблення управлінських навичок, умінь та якостей.

  Учнівське самоврядування в школі намагається збільшувати число виконаних справ і поставлених цілей, які ми виконуємо без сторонньої допомоги. Головний показник працездатності нашої моделі – її саморозвиток: учні намагаються охопити якомога більше різноманітних шкільних процесів.

   Протягом ІІ семестру робота учнівського самоврядування була ефективною. Комісії працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в школі.

   Завдяки участі дітей у різних виховних заходах зростає соціальна активність та відповідальність в процесі практичної громадської діяльності школярів; розвиваються творчі риси характеру, а саме: цілеспрямованість, винахідливість, готовність до виправданого ризику.

   Учнівська рада добре розуміла своє завдання та мету роботи в комісіях. Перш за все увага була акцентована на те, що потрібно згуртувати колектив.

   Співдружність різних об’єднань , які діють у школі , дозволяє урізноманітнити і конкретизувати функції самоврядування , дає можливість кожному учневі знайти саме свою справу , яка йому ближча за інтересами , здібностями нахилами .

   Отож, робота учнівського самоврядування у школі проведена досить добре. Є надбання і помилки, з якими приходить досвід.

   Закладено підвалини великої справи – залучення  учнів, до участі у шкільних справах, частково, у справах міста.

  ЗАХОДИ, що проведені самоврядуванням у школі:

 

   МАТЕРІАЛИ, які готували:   

 

МІСЬКІ конкурси:

  • Конкурс робіт «Гордість школи»;

  

Якщо перелічити усе, що ми зробили, список буде немалий, адже учні брали участь у заходах, які були проведені не лише «ІНДІГО», а й іншими вчителями школи.

Учні вибірково брали участь в усіх заходах, що проводилися.

Співпраця з органами місцевого самоврядування – це також показники нашої роботи.

  Учні нашої школи, які входять в ряди міського самоврядування, сумлінно та завзято виконували свою роботу і за межами школи. Неодноразово були про їх діяльність схвальні відгуки.

 Саме тому, ми розповіли про найголовніше.

   Звичайно, без підтримки і допомоги заступника з виховної роботи Старук Л.В.  учнівське самоврядування малоефективне. Адже вона допомагала сформулювати проблему, визначити порядок її вирішення, підтримувала ініціативу, не нав’язувала своєї точки зору, а разом з нами обмірковувала її.

  Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.

Block title
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук

Copyright MyCorp © 2024