Меню сайту
|
Звіт роботи за ІІ семестрЗвіт роботи за ІІ семестр учнівського самоврядування «ІНДІГО» ЗОШ №2 І-ІІІст. м. Обухова
«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.» (В. О. Сухомлинський) Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Учнівське самоврядування – це творча співпраця учнів та педагогів. Це один із методів формування в колективі громадської думки та вироблення управлінських навичок, умінь та якостей. Учнівське самоврядування в школі намагається збільшувати число виконаних справ і поставлених цілей, які ми виконуємо без сторонньої допомоги. Головний показник працездатності нашої моделі – її саморозвиток: учні намагаються охопити якомога більше різноманітних шкільних процесів. Протягом ІІ семестру робота учнівського самоврядування була ефективною. Комісії працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в школі. Завдяки участі дітей у різних виховних заходах зростає соціальна активність та відповідальність в процесі практичної громадської діяльності школярів; розвиваються творчі риси характеру, а саме: цілеспрямованість, винахідливість, готовність до виправданого ризику. Учнівська рада добре розуміла своє завдання та мету роботи в комісіях. Перш за все увага була акцентована на те, що потрібно згуртувати колектив. Співдружність різних об’єднань , які діють у школі , дозволяє урізноманітнити і конкретизувати функції самоврядування , дає можливість кожному учневі знайти саме свою справу , яка йому ближча за інтересами , здібностями нахилами . Отож, робота учнівського самоврядування у школі проведена досить добре. Є надбання і помилки, з якими приходить досвід. Закладено підвалини великої справи – залучення учнів, до участі у шкільних справах, частково, у справах міста. ЗАХОДИ, що проведені самоврядуванням у школі:
МАТЕРІАЛИ, які готували:
МІСЬКІ конкурси:
Якщо перелічити усе, що ми зробили, список буде немалий, адже учні брали участь у заходах, які були проведені не лише «ІНДІГО», а й іншими вчителями школи. Учні вибірково брали участь в усіх заходах, що проводилися. Співпраця з органами місцевого самоврядування – це також показники нашої роботи. Учні нашої школи, які входять в ряди міського самоврядування, сумлінно та завзято виконували свою роботу і за межами школи. Неодноразово були про їх діяльність схвальні відгуки. Саме тому, ми розповіли про найголовніше. Звичайно, без підтримки і допомоги заступника з виховної роботи Старук Л.В. учнівське самоврядування малоефективне. Адже вона допомагала сформулювати проблему, визначити порядок її вирішення, підтримувала ініціативу, не нав’язувала своєї точки зору, а разом з нами обмірковувала її. Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу. |
Block title
Пошук
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||