Проект №1
«БДЖОЛЯРІЯ»
проект виконав
вулик « ДЗВІНОЧКИ »
учні 2-Б класу ЗОШ І-ІІІст №2,
вч. Кабанець В.П.
Тема проекту: Дива творчості. Пластилінові правила.
Мета проекту: педагогічне стимулювання розвитку творчих здібностей на основі особистісно- зорієнтованого характеру взаємодії учителя з учнями; забезпечити самостійну активність учнів у процесі творчої діяльності; активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів на основі збагачення емоційно-чуттєвого досвіду; формування у молодших школярів навичок довільної візуалізації мисленнєвих образів. Розширити знання учнів про правила дорожнього руху, дорожні знаки, світлофор та його призначення; розвивати пам’ять, мислення, кмітливість; виховувати вміння обережно поводитися на вулиці, берегти своє здоров’я..
Творчість у школярів - діяльність, що пов'язана з створенням чогось нового, оригінального, унікального. Тут велике значення має творче мислення, уява, інтуїція, часом неусвідомлені компоненти розумової активності, потреба учнів в самореалізації творчості, особливу роль відіграють міжособистісні стосунки учнів, їх взаємодія, коли учні підтримують один одного, допомагають розкрити творчість кожного, реалізувати творчі потенції, задатки, своє натхнення в діяльності, створюючи можливості.
Учні 2-Б класу разом зі своїм класоводом створили міні-проект «Перехрестя».
Діти в молодшому шкільному віці не завжди серйозно відносяться до правил безпечної поведінки на дорозі. Наш клас використовував творчу діяльність для наочного показу правил дорожнього руху.
На початку навчального року до учнів завітав інспектор поліції з лекцією по «Правилах вуличного руху» і для кращого засвоєння правил запропонував дітям відтворити фрагмент проїжджої частини, зокрема перехрестя. І діти з великим задоволенням взялися до роботи . Рішення запропонованої проблеми у дітей супроводжувалося проявом оригінальності. Це важливий компонент творчого початку, що виражає ступінь несхожості, нестандартності, незвичайності.
Створюючи цей проект, діти, крім творчої роботи, пригадували правила вуличного руху. Також, склали перелік можливих небезпек на маршруті “Дім – школа; школа – дім” та обговорити правила поведінки під час руху до школи; вчились самостійно передбачати можливі небезпечні ситуації та уникати їх.