Педагогічна рада – вищий колегіальний орган управління, який реалізує вияв громадської думки педагогічного колективу.
Педрада – найважливіша і найбільш демократична форма роботи учительського колективу з метою розв’язання навчальних проблем, удосконалення навчально-виховного процесу й підвищення професійної майстерності педагогів.
Якщо представити педраду як системоутворюючий чинник розвитку закладу, тобто бачити в ній важливий засіб управління цілісним навчально-виховним процесом, то можна говорити про технологію управління розвитком школи за допомогою системи педагогічних рад. Отже, оновлення змісту освіти слід починати з перегляду підходів до проведення засідань педради.
Технологія сучасної педради передбачає зміну стратегії управління педпроцесом таким чином, щоб учитель із «незаперечного авторитету» став уважним і зацікавленим співрозмовником і співучасником процесу пізнання.
Засідання педагогічної ради №1
Порядок денний:
- Аналіз діяльності педколективу у 2015-2016 н.р.
- Затвердження річного плану роботи школи.
- Обговорення режиму роботи школи.
- Організація навчання та роботи шкільного колективу на 2015-2016 н.р.
- Затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Обговорення посадових обов'язків.
- Проведення інструктажу з техніки безпеки.
- Організація індивідуального та інклюзивного навчання.
- Методичні рекомендації.
- ін.
Засідання педагогічної ради № 2.
Тема: Роль шкільної методичної служби у створенні методичного середовища для вдосконалення творчої особистості педагога.
Засідання педагогічної ради № 3.
Тема: Роль педколективу з поліпшення правового виховання учнів та запобігання правопорушень.
Засідання педагогічної ради № 4.
Тема: Здоров'язбережувальні технології - необхідна складова якісної освіти.
Засідання педагогічної ради № 5.
Тема: Розвиток професійної компетентності вчителя як основа підвищення якості освіти в умовах упровадження Державних стандартів.
Засідання педагогічної ради № 6.