Основною організаційною формою науково-методичної роботи у школі є методичні об’єднання вчителів.
На засіданнях методичних об’єднань вчителі:
- вивчають навчальні програми, підручники, інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у поточному навчальному році;
- заслуховують доповіді з актуальних питань навчання й виховання учнів;
- обговорюють питання використання можливостей навчального кабінету, пропаганди і впровадження інноваційних педагогічних технологій, підготовки і проведення шкільних олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, питання роботи з обдарованими учнями;
- знайомляться з новинками психолого-педагогічної і методичної літератури, перспективним педагогічним досвідом;
- обговорюють проведені уроки та виховні заходи, аналізують рівень навчальних досягнень учнів;
- обговорюють тексти контрольних робіт, сценарії позакласних виховних заходів, питання ведення шкільної документації;
- проводять творчі звіти вчителів, які атестуються;
- заслуховують звіти про роботу над власною навчально-педагогічною проблемою.
МО вчителів:
МО учителів початкової школи
МО учителів-словесників та вчителя історії
МО учителів природничо- математичного циклу
МО учителів спортивно-естетичного циклу
МО класних керівників
Індивідуальні форми:
Наставництво
Самоосвіта