Програма організації учнів 1-4 класів «БДЖОЛЯРІЯ»
у форматі учнівського самоврядування ЗОШ І-ІІІст.№2.
Для найбільш ефективного і гармонійного розвитку особистості необхідно, щоб її виховання здійснювалося в рамках колективу однолітків, старших учнів і дорослих, об'єднаних на принципах співпраці єдиними (в головному) цілями, принципами, інтересами і т.п. Важливо також, щоб умови, створювані в колективі, сприяли формуванню індивідуальності.
Дитяче об'єднання - один з найбільш оптимальних шляхів формування особистості, фактор, багато в чому визначальний гармонійність вступу зростаючого, що розвивається людини в доросле життя, пізнання ним навколишнього світу і себе.
Добровільне об'єднання дітей в організацію можливо лише тоді, коли вони бачать в ній перспективу захоплюючій життя, можливість задоволення своїх інтересів.
Саме тому «БДЖОЛЯРІЯ» має на меті створити умови для творчого, пізнавального та інтелектуального моментів дітей молодшого віку у рамках шкільного колективу.
Основні завдання об’єднання :
Протягом навчання у молодшій школі створити умови для самореалізації учнів та отримання ними якостей: самостійність, ініціативність, поняття рівноправності, відповідальність, пізнавальний інтерес. Формування учнів як лідерів, творчих та обдарованих особистостей. Створення умов для взаємодії не лише з однолітками, а й учнями середньої та старшої школи.
Правила об’єднання:
«Закон діла» - бути відповідальним, завжди діяти активно.
«Закон турботи» - надавати допомогу усім ,хто потребує її.
«Закон дружби» - бути надійним другом, вірним товаришем.
«Закон честі» - берегти своє добре ім’я, гідність своєї Батьківщини, своєї організації.
«Закон поваги» - поважати та цінити себе, інших людей та працю кожного .
«Закон особистості» - пам’ятати про свої мрії та крокувати до їх здійснення.
«Закон слова» - бути чесним, завжди єднати слово з ділом.
Напрямки роботи об’єднання:
-
Творче та естетичне спрямування.
-
Навчальне та дослідницьке спрямування.
-
Патріотичне спрямування.
-
Пошуково-інформативне спрямування.
-
Загально-розвиваюче та трудове спрямування.
-
Особистісне та моральне спрямування.
-
Фізичний розвиток.
Завдання, які стоятимуть перед об’єднанням на протязі 2016-2017 н.р.
Учні «БДЖОЛЯРІЇ» на протязі року будуть виконувати поставлені перед ними завдання. Кожну чверть вони отримують завдання, що повинне бути виконане за участю та підтримкою вчителя та «ІНДІГО» - учнівського самоврядування школи. Роботи вуликів висвітлюються на дошці новин школи.
1. Мій світ у школі.
(для учнів 1 класу)
2. Ми - школярі.
3. Всезнайки .
4. Відкрите серце.
5. Дива творчості.
6. Ми - козачата.
(розробка Гордієнко В.В.)
Структура "Бджолярії" на 2016-2017н.р.
РОМАШКА (4 клас )
«Ми – школярі, ми бджолярі,
Хоч іще маленькі, зате вдаленькі!»
Лідер вулика - Мироненко Олександр
СОНЯХИ ( 3 клас )
«Ми як соняха насіння, в нас сім'я - єдина,
Тягнемось до сонця, дім наш - Україна!»
Лідер вулика - Кабанець Тетяна
ТРУДАРИКИ (2-а клас )
"У нас у бджіл такий дивіз:
не працюєш - в мед не лізь!"
Лідер вулика - Гнип Єлізавета
ДЗВІНОЧКИ (2-б клас )
"Ми дзвіночки польові-
Ми веселі й вольові!"
Лідер вулика - Морока Андрій
План проведення проектів «БДЖОЛЯРІЯ»
Проект
Вулик |
Ми - школярі. |
Всезнайки . |
Відкрите серце. |
Дива творчості. |
ТРУДАРИКИ |
ЛИСТОПАД-ГРУДЕНЬ |
ЛЮТИЙ-БЕРЕЗЕНЬ |
ВЕРЕСЕНЬ-ЖОВТЕНЬ |
КВІТЕНЬ-ТРАВЕНЬ |
ДЗВІНОЧКИ |
ЛЮТИЙ-БЕРЕЗЕНЬ |
ЛИСТОПАД-ГРУДЕНЬ |
КВІТЕНЬ-ТРАВЕНЬ |
ВЕРЕСЕНЬ-ЖОВТЕНЬ |
СОНЯХИ |
ВЕРЕСЕНЬ-ЖОВТЕНЬ |
КВІТЕНЬ-ТРАВЕНЬ |
ЛИСТОПАД-ГРУДЕНЬ |
ЛЮТИЙ-БЕРЕЗЕНЬ |
РОМАШКА |
КВІТЕНЬ-ТРАВЕНЬ |
ВЕРЕСЕНЬ-ЖОВТЕНЬ |
ЛЮТИЙ-БЕРЕЗЕНЬ |
ЛИСТОПАД-ГРУДЕНЬ |
ПРОЕКТ : Мій світ у школі.(для учнів 1 класу)- проводиться протягом року.
ПРОЕКТ: Ми - козачата. (для учнів 1-4 класів)- проводиться протягом року.