П`ятниця, 26.04.2024, 07:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ст.№2

Меню сайту

Звіт директора школи. (1частина)

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2015/16 н.р.

Як директор школи у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1 .Загальні відомості про навчальний заклад

Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів №2 м. Обухова розташована  за адресою:

08700

Київська обл., м. Обухів, вул. Козацький Шлях,1

Тел. 5- 15- 92, 5-11-21

*   Статут зареєстрований виконкомом Обухівської міської ради від 01.02. 2011 року

*   Виписка з єдиного державного реєстру ААБ №616930. Місце проведення реєстраційної дії – виконавчий комітет Обухівської міської ради. 04.01.2013р.

* Ідентифікаційний код: 25658203

                                    

2. Матеріально-технічна база навчального закладу

Школу засновано у 1912 році- стара половина корпусу і у 2008 році відкрито добудову нового приміщення  (добудова  складається з 2-х поверхів). Проектна потужність школи -300 учнів.

У закладі створено   умови для роботи і навчання, проводяться ремонти, згідно  до норм та вимог сьогодення у навчальних  кабінетах, намагаємося  оснастити школу новим сучасним обладнанням.

Кожен рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно - епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

У приміщенні школи 14 класних кімнат,  1 комп’ютерний клас, в якому наявні 8 комп’ютерів, що на даний час не задовольняє потреби учнів.

Забезпеченість закладу меблями - 100%. Всі кабінети і класні кімнати відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм.

В школі є їдальня,  бібліотека, на території школи є новий тренажерний майданчик.

                     3. Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 114 років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи уже не один рік проводиться за рахунок батьківських коштів. Управлінням освіти  протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи,  здійснювалось нарахування авансу. Бухгалтерія вчасно проплачувала за спожиту школою електроенергію, теплопостачання та водовідведення. Завдяки злагодженій роботі учителів, класоводів та працівників школа не виходила  за ліміти спожитих комунальних послуг.

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах.

На  ремонти приміщень школи, так як  і в попередні роки, грошей не виділяється. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року знову покладається на плечі батьків. Дирекція школи намагатиметься використати для цього всі можливі резерви, спонсорські та позабюджетні кошти.

  В  цьому році міська рада планує перекрити дах на старому корпусі школи, який знаходиться в аварійному стані, та зробити ремонт старої будівлі, де заплановано майстерню та гімнастичну залу.

За рахунок батьківських коштів у 2015-2016 н.р. поміняно 3 дерев’яних  вікон на пластикові, побита вагонка у 1- Б класі, планується побиття вагонки у коридорі 1 поверху, закуплено мебель, 3 стенди, придбано бензокосу, також планується купити телевізор.

Але  14  вікон у старому корпусі потребують заміни, а також частина  огорожі навколо закладу.

 

                  З. Кадрове забезпечення навчального закладу

Кадрова політика  загальноосвітньої школи  будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з реформуванням освітньої галузі. Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя - психолога, вчителя - технолога, вчителя - дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.

Назріло питання формування педагогічних кадрів нового типу. Враховуючи можливість і пріоритетність кадрових питань, у навчальному закладі розроблено заходи по створенню системи професійного росту педагогічних кадрів; удосконалення системи матеріального і морального стимулювання.

Таким чином, серед завдань  кадрової політики закладу можна визначити наступні:

- активізація та якісне перетворення інноваційної здатності педагогічного персоналу;

-добір вчителів повинен здійснюватись відповідно до розроблених кваліфікаційних вимог;

     - впровадження в навчальний процес нових принципів і методів навчання.

На початок 2015-2016 н.р. до роботи приступили 23 педпрацівників, що складає 98% від потреби, тому що в школі працює 2 учителів – сумісників (в минулому році було3) .

  Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту і володіють державною мовою. Із 23 основних педагогів 20 мають вищу педагогічну освіту,  1 учитель має незакінчену вищу освіту, 4 вчителів – спеціалісти, 9 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію та 5- звання «старшого вчителя». Першу кваліфікаційну категорію має 4 учителів, другу – 4, спеціалістів – четверо. Середній педагогічний стаж учителів по школі на кінець навчального року становив 23 роки.                                                                                       Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».                                                                           Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

-встановлення  кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

-активізації професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації, залучення до атестації широких кіл громадськості.                                                                                         Згідно із перспективним планом атестації і курсової перепідготовки у 2015-2016 н. р. в школі атестувалося 9 вчителів:

  • Зварич В.І. ( вчитель початкових класів) атестувалася на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»;
  • Павліченко В.П. (вчитель початкових класів) атестувалася на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»;
  • Шардаков В.В. (вчитель фізичної культури) атестувався на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» та звання «старший вчитель»;
  • Старук Л.В. (вчитель основ здоров’я) атестувалася на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст І кваліфікаційної категорії».
  • Ігнатенко А.Г. (вчитель математики) атестувалася на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст І кваліфікаційної категорії»;
  • Панченко О.О. (вчитель біології та інформатики) атестувалася на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст І кваліфікаційної категорії»;
  • Комарніцька О.В. ( вчитель історії та правознавства) атестувалася  на встановлення  кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ  кваліфікаційної категорії»;
  • Кабанець В.П. (вчитель вчитель початкових класів) атестувалася на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст»;
  • Ленда О.В. (вчитель початкових класів) атестувалася на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст».

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років, Значна увага приділяється комп'ютерній грамотності вчителів. Крім курсової перепідготовки, для вдосконалення та підвищення своєї майстерності , якість комп'ютерної освіти педагогічних працівників є постійною турботою керівництва школи. В цьому навчальному році батьком учениці школи було подаровано комп’ютер, який використовується учителями у методичному кабінеті. На наступний навчальний рік він беде підключений до інтернету.                 Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:                                                  

 -формування ключових компетентностей;

- моніторинг якості освітньої діяльності; самоосвітня діяльність педагога;

- залучення педагогічних кадрів до дослідницької роботи.

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів, але минулого навчального року жоден із вчителів школи не проходив курси підвищення кваліфікації при КВНЗКОР «Академія неперервної освіти» в м. Біла Церква.                            

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання післякурсового завдання. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, консиліуми, педагогічні ради.

Курсова перепідготовка поєднується з методичною роботою на різних рівнях та із самоосвітою. Новою формою курсової перепідготовки стало дистанційне навчання та очно – заочна форма курсового підвищення.                     За минулий навчальний рік було проведено 9 засідань педагогічних рад, де розглядалися питання навчальної та виховної роботи,11 нарад при директорові. На цих нарадах обговорювалися проблеми навчально – виховного процесу, стан викладання предметів, питання життєзабезпечення діяльності школи.

4.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі

 

 Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я.

Медичне обслуговування здійснюється медичною сестрою, яка працює в школі на 0,25 ст., а також за рахунок доплати батьків ( щомісячно 800 грн.) . Медичний кабінет розташований на 1 поверсі школи, частково  забезпечений необхідними медикаментами,кошти на них  цього року виділялись управлінням освіти. В кабінеті кожного року робиться косметичний ремонт.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів спеціалістами.

У 2015-2016н.р. медичне обстеження пройшли 235 учнів. Із них мають захворювання:

Захворювання

Кількість учнів

1.

Шлунково- кишкового тракту

12

2.

Ендокринна система

4

3.

Серцево-судинної системи

2

4.

Захворювання органів дихання

3

5.

ЛОР

9

6.

Хвороби очей

4

8.

Кістково – м’язової системи

24

Учні розподілені на фізкультурні групи згідно до рекомендацій

спецгрупа – 15 учнів

звільнені - 15 учнів

підготовча-  17 учнів

основна-  188 учні

 Рекомендації на 2016-2017 н.р.:

-Своєчасно доводити до відома батьків інформацію про стан здоров’я дитини, про необхідність проведення обстежень, щеплень, ФГ.                                    - Забезпечити 100% надання довідок 086-1/0 на 01.09.2016р.                                            - Вчителю фізичного виховання більше уваги приділяти проведенню вправ по корекції постави, дихання.                                                                                      -Класним керівникам провести бесіди з батьками про необхідність дотримання правильного режиму харчування (гарячого), режиму дня, своєчасного проведення тесту і ФГ для раннього виявлення туберкульозу.

 

5.0рганізація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче  харчування учнів 1-11-х класів. Працівники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час прийому їжі. Завдяки режимному  харчуванню діти набираються нових сил та здоров’я. Всі учні 1—4 класів та бажаючі із 5-11 кл. охоплені гарячим харчуванням.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Основна маса учнів харчується під час перерв після  другого та третього уроків.Столи накривають за спеціальним графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

Медична сестра ретельно слідкує за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням меню, виконуються усі вимоги санітарно - епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Контроль роботи харчоблоку - щоденний. Випадків виявлення кишкових інфекцій не було. Технологія приготування страв дотримується.

 Гарячим харчуванням протягом навчального року було охоплено 72%учнів школи. В початковій школі всі учні були охоплені гарячим харчуванням. Вартість харчування на 27.05.16 р. 8 грн.- для учнів 1-4 класів, для учнів 5-11 класів – 10 грн.

В шкільній їдальні продовжується безкоштовне харчування дітей пільгових категорій:

Під опікою: - 2 дітей; малозабезпечені (згідно довідок) – з вересня по грудень – 3 дітей, з січня по квітень – 2 діток:

з ІІ семестру почали також безкоштовно харчувати дітей з ООП ( таких дітей четверо).

Всього по школі на основі наданих відповідних документів безкоштовно харчувалося 8 дітей . Вартість харчування таких діток становить 10 грн.

Класні керівники систематично пояснюють батькам важливість гарячого харчування для збереження здоров’я дитини.

 

6.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У 2015-2016 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положення про організацію роботи з охорони праці.

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності  та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Адміністрацією закладу в період  2015-2016 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожарної безпеки та  електрогосподарства.

Перед початком навчального року комісією були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивних майданчиках, справність кріплення воріт, а також всієї огорожі навколо території.

Завгоспом  школи Ставничою Л. М. були обстежені приміщення, в яких перебуває технічний та обслуговуючий персонал, класні кімнати та кабінети, на предмет знаходження і вилучення зайвих особистих приладів не задіяних у трудовому процесі, які можуть спричинити шкоду чи аварійну ситуацію. На виявлені недоліки було вказано працівникам .

Будівля школи забезпечена первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем та стендами. Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування на що є акти. Вогнегасники  розміщені у легкодоступних місцях, випадків їх пошкодження не було.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та освітлювальної проводки, видані комісією акти прийому комп'ютерного класу, спортмайданчика.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул, святкових днів  проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; МО  класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з'ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

За період 2015-2016 н.р. не зафіксовано  випадоків травматизму невиробничого характеру та  випадків травматизму під час навчально-виховного процесу.

На 2016-2017 навчальний рік плануються заходи:

- оформлення акта підготовки школи до нового навчального року;

- проведення інструктажів серед працівників та технічного персоналу;  

  -  проведення обстеження стану енергогосподарства школи;

- оформити відповідні накази з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху;

-  провести заняття серед педагогічного і технічного колективу навчального закладу  на тему «Профілактика побутового травматизму»;

- провести інструктаж щодо заборони використання електроопалювальних приладів;

- регулярно проводити інструктажі з техніки безпеки та пожежної безпеки серед педагогічного й технічного персоналу.

7.Навчально - виховна робота у навчальному закладі

Наш заклад функціонує на підставі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи.

Всі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи охоплені навчанням.

Станом на 1 вересня 2015 року до перших класів були залучені всі діти, які не мали протипоказань по здоров’ю  і яким виповнилося 6 років, а це 42 учнів.

Навчання 1 вересня 2015 року розпочало 302 учнів у 13класах, середня наповнюваність класів- 24 учнів. 

Основний напрямок навчальної діяльності закладу в 2015-2016н.р. –створення оптимальних умов для безпечного навчання, виховання та самореалізації учнів, а саме:

-  продовження впровадження інтерактивних технологій,

-  диференційованого та проблемного навчання;

-  різноманітна проектна діяльність вчителів та учнів;

-  розширення повноважень учнівського самоврядування;

-  виконання шкільної програми «Обдарованісь»

У зв’язку з організацією профільного і допрофільного навчання, вивчивши думки батьків та учнів, у школі з 1 по 4 клас був введений спецкурс «Права дитини». Цей курс формує у дітей молодшого шкільного віку правову культуру.

 З варіативної частини у 7-8 класах проводилися спецкурси «Вчимося бути громадянами», «Екологія води». У 8-9 класах курс за вибором «Практичне право». У 5-6 класах використовували одну годину на факультатив «Поетика» , одну годину у 6 класі на факультатив з математики «Цікава математика», одну годину у 8 класі використовували на факультатив з української мови «Українська фразеологія».

    Години додаткового часу у 10 класі використовувалися на факультативи: «Культурознавство англомовних країн», «Основи виживання», «Права людини» та «Ми громадяни України», а також додавалися по одній годині на курс за вибором «Російська мова», спецкурси «Країнознавство», «Фінансова грамотність» та на креслення.

   У 11 класі години додаткового часу відводилися на продовження курсів за вибором «Російська мова» та введення нового курсу «Громадянська освіта: основи демократії»», а також додавалися по одній годині для вивчення інформатики та МСП та по годині  факультативів: «Основи виживання», «Культурне та духовне життя України від найдавніших часів до сьогодення». Ці додаткові години допомагають випускникам правильно зорієнтуватися у виборі подальшої професії.

 Всі вчителі у процесі своєї діяльності намагалися досягти мети, поставленої на початку навчального року. Кожен педагог займався самоосвітою для реалізації тієї проблеми, над якою він працює. Завдяки наполегливій підготовці 32 учні брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. У цьому навчальному році було завойовано 12 призових місць. Двоє учнів зайняли І місце: Колодяжна О., учениця 11 класу – з екології та біології, Федоренко К., учениця 7 класу – з фізики. 7 учнів посіли 2-гі і 3-ті місця.

На цьогорічний міський конкурс-захист МАН була подана 1 робота, яка   здобула  перемогу у ІІ етапі. Однак у  ІІІ етапі конкурсу-захисту МАН призових місць зайнято не було.

   Адміністрація школи активно сприяє участі учнів школи у міжнародних інтерактивних учнівських конкурсах. Для ефективної організації цих конкурсів призначені шкільні координатори з числа учителів відповідного фаху. Кількісні результати участі учнів нашої школи цього навчального року такі:

-«Кенгуру» - 24 учасників, 15 отримали відмінний сертифікат.

-«Соняшник» - 37 учасників. 2 отримали дипломи Всеукраїнського рівня, 13 учнів – дипломи регіонального рівня, 10 учнів – сертифікати учасника.

-«Гринвіч» - 9 учасників.

 Всього взяло участь 70 учасників. Хоч у цьому навчальному році кількість учасників зменшилась, але зросла кількість переможців. В той же час, це не ті показники, на яких можна зупинятися. Потрібно на вищому рівні проводити роботу з обдарованими дітьми, щоб і результати олімпіад, і конкурсів, і змагань були ще кращими. 

У 2015-2016 в початковій школі навчалося 146 учнів, із них учнів 1 класу оцінювались вербально, навчальні досягнення учнів 2-4-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою відповідно до рішення педагогічної ради. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 27 учнів 2-4-х класів.

В 4-х класах у травні 2016 року успішно пройшла державна підсумкова атестація учнів з української мови, читання та математики. Всі учні початкової школи переведені до наступних класів.

У 2015-2016н.р. в середній та старшій школі (5-11-ті класи) навчалося 156 учнів. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 8 учнів.

12 учнів 11 класу випустились зі школи, отримавши атестати звичайного зразка.

Свідоцтво про базову загальну середню освіту звичайного зразка отримали 25 учнів 9 класу,з відзнакою отримали  3 випускників   (Скалозуб Я., Сушко А., Терещенко Ю.).

Для того, щоб системно підвищувати якість освіти, в школі впроваджуються інформаційні технології. Маємо свій власний сайт, де розміщена необхідна інформація для учасників навчально-виховного процесу та батьків. Хочу сказати, що цього року наший сайт суттєво змінився: з’явилося багато нових рубрик, які відповідають вимогам щодо роботи з сайтами, він постійно поповнюється новою інформацією про наше шкільне життя. Ці зміни відбулися завдяки нашому педагогу- організатору Гордієнко В. В. Саме вона доклала багато зусиль для того,щоб сайт навчального закладу відповідам вимогам сьогодення.

Для того, щоб учням дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, на кожному уроці наші вчителі намагаються створювати всі умови для розвитку здібностей, творчого мислення учнів, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. З цією метою учням поряд із стандартними завданнями педагоги пропонують і такі, які вимагають мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме такі творчі, пізнавальні, інтелектуальні завдання допомагають нашим вчителям розвинути в учнів пізнавальні процеси — пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення. Усі завдання творчого характеру розраховані на пошукову діяльність учнів, творче й уміле застосування набутих знань. Зміст завдань сприяє розвитку гнучкості й широти мислення, які необхідні для успішного розв’язання як навчальних так і життєвих задач. Усі творчі завдання допомагають вчителеві виявити індивідуальні особливості учнів, намітити перспективи подальшого розвитку творчого потенціалу кожної дитини, зробити навчання більш захоплюючим і цікавим.

Головна мета використання нетрадиційних форм роботи на уроках - це зацікавлення  дітей навчальною працею й утримання цього інтересу. Тільки в разі такого підходу формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров'я, яке є одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні, згідно з Національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, є можливим.

Однією з ефективних форм роботи в школі є проведення предметних тижнів, які готують вчителі-предметники разом з учнями.

Цікаво було проведено тиждень української мови ( вчителі Поліщук В.В., Загірня Н.П.). У цих заходах брали участь учні всіх класів. Цікаво був проведений захід до Міжнародного дня рідної мови « Мова – це зоряночка золота…», нікого не залишила байдужим лінійка, приурочена Дню пам’яті жертв голодомору, яку разом з учнями підготувала і провела вчитель історії Чечко О.О.

   Аналізуючи роботу МО, можна наголосити, що підвищився науково – теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилася увага до виховної, розвивальної функції навчання, до пошуку ефективних форм і методів навчання.                                                                             Всі завдання МО реалізували через колективні, групові та індивідуальні форми роботи:

  • Захист моделі уроку;
  • «У творчій майстерні колеги»;
  • Засідання за круглим столом;
  • Педагогічний консультпункт;
  • Робота психологічної служби;
  • Дискусії.

Але в навчальній роботі є і недоліки, а саме:

-   недостатня робота ведеться по підготовці учнів до участі в відбіркових турах предметних олімпіад;

- необхідно активізувати форми роботи предметних занять з метою зацікавленості учнів до предметів;

-  проводити більш активну науково-дослідницьку роботу;

- всім вчителям-предметникам активізувати роботу з дітьми, які мають високий рівень знань з метою розвитку їх інтелектуальних можливостей;

-  якісніше готувати учнів до ЗНО;

- поповнювати матеріально-технічну базу навчальних кабінетів.

 

 

 

Block title
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук

Copyright MyCorp © 2024