Педагогічна рада – вищий колегіальний орган управління, який реалізує вияв громадської думки педагогічного колективу.
Педрада – найважливіша і найбільш демократична форма роботи учительського колективу з метою розв’язання навчальних проблем, удосконалення навчально-виховного процесу й підвищення професійної майстерності педагогів.
Якщо представити педраду як системоутворюючий чинник розвитку закладу, тобто бачити в ній важливий засіб управління цілісним навчально-виховним процесом, то можна говорити про технологію управління розвитком школи за допомогою системи педагогічних рад. Отже, оновлення змісту освіти слід починати з перегляду підходів до проведення засідань педради.
Технологія сучасної педради передбачає зміну стратегії управління педпроцесом таким чином, щоб учитель із «незаперечного авторитету» став уважним і зацікавленим співрозмовником і співучасником процесу пізнання.
Засідання педагогічної ради №1
27.08.2015р.
Порядок денний:
- Аналіз діяльності педколективу у 2014-2015 н.р.
- Затвердження річного плану роботи школи.
- Організація навчання та роботи шкільного колективу на 2015-2016 н.р.
- Затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Проведення інструктажу з техніки безпеки.
- ін.
Засідання педагогічної ради №2
29.10.2015р.
Тема:
- Сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості школярів в умовах особистісно орієнтованого навчання та виховання.
Засідання педагогічної ради №3
26.11.2015р.
Тема:
- Роль родинного виховання в умовах розвитку загальнолюдських цінностей.
Засідання педагогічної ради №4
29.12.2015р.
Порядок денний:
- Про підсумки навчально-виховної роботи за І семестр.
- Про стан виховної роботи в школі та результанивність виховних заходів.
Засідання педагогічної ради №5
26.02.2016р.
Тема:
- Інноваційні форми виховної роботи як засіб розвитку творчої активності учнів.
Засідання педагогічної ради №6
23.03.2016р.
Тема:
- Педагогічні інновації у системі практичної освіти через творчість учителя.
Засідання педагогічної ради №7
27.04.2016р.
Засідання педагогічної ради №8
25.05.2016р.