Меню сайту
|
Звіт за І семестрЗВІТ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «Індіго» ЗОШ І-ІІІст. №2 м. Обухова за І семестр 2015-2016н.р. «Лише дійова система учнівського самоврядування може забезпечити підготовку підростаючого покоління до життя в умовах демократії» (О.О.Ковальчук).
Тут росте українців нове покоління,
На нашу думку, учнівське самоврядування створює сприятливі умови для організації різноманітної діяльності учнівської молоді, простір для соціальної активності, навчає молодь жити в складних умовах соціуму.
Учнівське самоврядування – передусім входження людини у світ спілкування з іншими людьми, формування системи цінностей.
Учень набуває певного життєвого, соціального досвіду, формує організаторські вміння, креативні риси, сприяє впровадженню нового підходу до розвитку лідерства, приділяючи особливу увагу засвоєнню цінностей поведінкових установок і навичок необхідних як для підвищення якості свого життя, так і для вирішення завдань сучасного суспільства – культури миру, прав людини, подолання негативних тенденцій у середовищі.
Структура учнівського самоврядування «Індіго», яка склалася в ЗОШ №2 І-ІІІ ст. м. Обухова у 2015-2016н.р. поєднує в собі форми учнівської самоорганізації котрі відповідають потребам творчого розвитку особистості, скерованої на загальнолюдські та національні цінності. Ця структура залежить від учнівських колективів, інтересів та запитів школярів. Наш досвід свідчить, що самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості як толерантність, критичність і конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, спонукає до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу.
І, нарешті, учнівське самоврядування є організацією, що складається з учнів, створена учнями і існує для учнів.
Основними шляхами у підвищенні активності і ролі учнівського самоврядування ми вважаємо:
Шкільний парламент - найвищий орган учнівського самоврядування складається із представників делегації від кожного класу, яких обирають на зборах. Очолює шкільний парламент – президент- Терещенко Юлія. Шкільний парламент включає в себе такі міністерства , чия робота базується на проектах і обговорюється на засіданнях парламенту, який збирається щотижнево. Це міністерства:
Всі разом плануємо та проводимо спільні виховні заходи.Самоврядуванням було проведено ряд свят:
А також ряд виховних заходів:
За цей час "Індіго" активно займалося самовдосконаленням та організацією покращення шкільного настрою та комфорту для учнів нашої школи. Всі міністерства працювали в безперервному режимі. А шкільний пресс-центр постійно інформував учнів про шкільні події та інформацію на різні теми, відповідно до свят чи подій у школі та визначні події в Україні. Учні активно співпрацювали з самоврядуванням "Імпульс" м.Обухова, підтримували доброчинні акції та приймали участь у тематичних змаганнях серед шкіл нашого міста, пропогували здоровий та спортивний спосіб життя. Маючи дієву модель учнівського самоврядування, школа дає знання та має можливість ще більше виховувати в дусі патріотизму, вчити добра, порядності. Це реальний шлях, на якому наша школа долає соціально-культурні розриви між нею та життям. Саме тому учнівський коллектив стає сильнішим та організованішим, з чіткою системою самоврядування і відповідальністю перед суспільством за навчання і вчинки.. |
Block title
Пошук
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||