П`ятниця, 29.03.2024, 17:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ст.№2

Меню сайту

Звіт за І семестр

ЗВІТ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «Індіго»

ЗОШ І-ІІІст. №2

м. Обухова

за І семестр 2015-2016н.р.

«Лише дійова система учнівського самоврядування

 може забезпечити підготовку підростаючого

покоління до життя в умовах демократії»

                                                    (О.О.Ковальчук).

 

Тут росте українців нове покоління, 
Тут талант виростає на ниві добра, 
Світло знань понесем у майбутні століття, 
Доведем, що освіта - основа життя.

 

На нашу думку, учнівське самоврядування створює сприятливі умови для організації різноманітної діяльності учнівської молоді, простір для соціальної активності, навчає молодь жити в складних умовах соціуму. 

 

Учнівське самоврядування – передусім входження людини у світ спілкування з іншими людьми, формування системи цінностей. 

 

Учень набуває певного життєвого, соціального досвіду, формує організаторські вміння, креативні риси, сприяє впровадженню нового підходу до розвитку лідерства, приділяючи особливу увагу засвоєнню цінностей поведінкових установок і навичок необхідних як для підвищення якості свого життя, так і для вирішення завдань сучасного суспільства – культури миру, прав людини, подолання негативних тенденцій у середовищі. 

 

Структура учнівського самоврядування «Індіго», яка склалася в ЗОШ №2 І-ІІІ ст. м. Обухова у 2015-2016н.р. поєднує в собі форми учнівської самоорганізації котрі відповідають потребам творчого розвитку особистості, скерованої на загальнолюдські та національні цінності. Ця структура залежить від учнівських колективів, інтересів та запитів школярів.

Наш досвід свідчить, що самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості як толерантність, критичність і конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, спонукає до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу. 

 

І, нарешті, учнівське самоврядування є організацією, що складається з учнів, створена учнями і існує для учнів. 

 

Основними шляхами у підвищенні активності і ролі учнівського самоврядування ми вважаємо: 

  • надання учням більшої самостійності в організації колективної творчої діяльності; 
  • активне залучення учнів до всіх сфер учнівського колективу; 
  • поєднання самодіяльності дітей з керівництвом дорослих – кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу, навчання їх мистецтву управління; 
  • збагачення життєвих цілей і внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально значущих ініціатив; 
  • наділення учнів реальними правами і обов’язками; 
  • повага педагогів до думок та рішень учнівського самоврядування, його органів; 
  • відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності; 
  • використання можливостей учнівського самоврядування як превентивного феномену у попередженні та подоланні негативних явищ у молодіжному середовищі. 

 

Шкільний парламент - найвищий орган учнівського самоврядування складається   із представників делегації від кожного класу, яких обирають на зборах. Очолює шкільний парламент – президент- Терещенко Юлія.

Шкільний парламент включає в себе такі міністерства , чия робота  базується на проектах і  обговорюється на засіданнях парламенту, який збирається щотижнево.

   Це міністерства:

  • Міністерство освіти.
  • Міністерство культури та дозвілля.
  • Міністерство інформації(Прес-центр).
  • Міністерство охорони порядку та спорту.

Всі разом плануємо та проводимо  спільні виховні заходи.Самоврядуванням було проведено ряд свят:

А також ряд виховних заходів:

За цей час "Індіго" активно займалося самовдосконаленням  та організацією покращення шкільного настрою та комфорту для учнів нашої школи.  Всі міністерства працювали в безперервному режимі. А шкільний пресс-центр постійно інформував учнів про шкільні події та інформацію на різні теми, відповідно до свят чи подій у школі та визначні події в Україні. Учні активно співпрацювали з самоврядуванням "Імпульс" м.Обухова, підтримували доброчинні акції та приймали участь у тематичних змаганнях серед шкіл нашого міста, пропогували здоровий та спортивний спосіб життя.

Маючи дієву модель учнівського самоврядування, школа  дає знання та має можливість ще більше  виховувати в дусі патріотизму, вчити добра, порядності. Це реальний шлях, на якому наша школа долає соціально-культурні розриви між нею та життям. Саме тому учнівський коллектив стає сильнішим та організованішим, з чіткою системою самоврядування і відповідальністю перед суспільством за навчання і вчинки..

Block title
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук

Copyright MyCorp © 2024