Проект №2
«Бджолярія»
Ми - школярі.
Проект виконав
вулик «Трударики»
учні 2-А класу ЗОШ І-ІІІ ст.№2
учитель Заритова І.Л.
Нехай нове з'являється у її житті поступово
і не приголомшує лавиною вражень''
- В.А.Сухомлинский
Проблема наступності між початковою та середньою і старшою шкільними ланками освіти й сьогодні залишається складною і актуальною. Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної.
У молодшій школі в учнів виявляється потреба у рівноправ'ї, поваги й самостійності, серйозного, довірливого ставлення з боку старших учнів.
Якщо школа не пропонує учням засобів реалізації їхнього почуття дорослості, воно все ж проявляється, але найбільш невигідним способом — упевненістю в несправедливості й необ'єктивності.
Здатність до фантазування, некритичного планування свого майбутнього — ще одна типова риса молодшого. Результат дії стає другорядним, на перший план виступає власний авторський задум.
Якщо вчитель контролює лише результат навчальної роботи школярів і не знаходить місця для оцінки дитячої творчості, ініціативи, самостійності, то процес навчання втрачає для учня свою актуальність і привабливість.
Молодшому підліткові притаманне прагнення експериментувати, використовувати свої творчі можливості. Якщо школа не забезпечує відповідних умов, то ця здатність реалізується лише в поверховій і примітивній формі — в експериментах зі своєю зовнішністю.
Становлення особистості юного школяра здійснюється під впливом нових взаємин з дорослими (вчителями та старшокласниками) і ровесниками (однокласниками), нових видів діяльності (навчання) й спілкування, залучення в систему колективів (класного, загальношкільного). У нього розвиваються елементи соціальних відчуттів, формуються навички суспільної поведінки (колективізм, відповідальність за вчинки, товариськість, взаємодопомога тощо).
Молодший шкільний вік надає великі можливості для формування моральних якостей і позитивних рис особистості. Податливість і відома навіюваність школярів, їхня довірливість, схильність до наслідування, великий авторитет учителя створюють сприятливі передумови для формування високоморальної особистості. Основи моральної поведінки закладаються саме в початковій школі, її роль в процесі соціалізації особистості надзвичайно велика.
Учні 2-а класу вирішили, у межах проекту «Я у школі» , створити загальношкільний альбом побажань до дня Святого Миколая. Вони завзято виконували заплановане: спілкувалися зі старшокласниками, розповідали про традиції цього дня та пропонували додати свої побажання до спільного альбому.
Учні старших класів з задоволенням відгукнулись на таке прохання, чим щиро порадували дітей 2-а класу.
До Дня Святого Миколая альбом був готовий і учні 2-а класу передали його Святому Миколаю, що завітав до нашої школи.
Сподіваємося, що Миколай почує та виконає мрії наших школярів, серед яких загальними були - бажання миру, добробуту Україні та здоров´я і добра рідним і друзям!