П`ятниця, 19.04.2024, 15:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт ЗОШ І-ІІІ ст.№2

Меню сайту

Проект 2-а

Проект №2

«Бджолярія»

Ми - школярі.

 

Проект виконав

вулик «Трударики»

учні 2-А класу ЗОШ І-ІІІ ст.№2

учитель Заритова І.Л.

Нехай нове з'являється у її житті поступово

і не приголомшує лавиною вражень''

- В.А.Сухомлинский

Проблема наступності між початковою та середньою і старшою шкільними ланками освіти й сьогодні залишається складною і актуальною. Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної.

У молодшій школі в учнів виявляється  потреба у рівноправ'ї, поваги й самостійності, серйозного, довірливого ставлення з боку старших учнів.

 Якщо школа не пропонує учням засобів реалізації їхнього почуття дорослості, воно все ж проявляється, але найбільш невигідним способом — упевненістю в несправедливості й необ'єктивності.

Здатність до фантазування, некритичного планування свого майбутнього — ще одна типова риса молодшого. Результат дії стає другорядним, на перший план виступає власний авторський задум.

Якщо вчитель контролює лише результат навчальної роботи школярів і не знаходить місця для оцінки дитячої творчості, ініціативи, самостійності, то процес навчання втрачає для учня свою актуальність і привабливість.

Молодшому підліткові притаманне прагнення експериментувати, використовувати свої творчі можливості. Якщо школа не забезпечує відповідних умов, то ця здатність реалізується лише в поверховій і примітивній формі — в експериментах зі своєю зовнішністю.

Становлення особистості юного школяра здійснюється під впливом нових взаємин з дорослими (вчителями та старшокласниками) і ровесниками (однокласниками), нових видів діяльності (навчання) й спілкування, залучення в систему колективів (класного, загальношкільного). У нього розвиваються елементи соціальних відчуттів, формуються навички суспільної поведінки (колективізм, відповідальність за вчинки, товариськість, взаємодопомога тощо).

Молодший шкільний вік надає великі можливості для формування моральних якостей і позитивних рис особистості. Податливість і відома навіюваність школярів, їхня довірливість, схильність до наслідування, великий авторитет учителя створюють сприятливі передумови для формування високоморальної особистості. Основи моральної поведінки закладаються саме в початковій школі, її роль в процесі соціалізації особистості надзвичайно велика.

Учні 2-а класу вирішили, у межах проекту «Я у школі» , створити загальношкільний альбом побажань до дня Святого Миколая. Вони завзято виконували заплановане: спілкувалися зі старшокласниками, розповідали про традиції цього дня та пропонували додати свої побажання до спільного альбому.

Учні старших класів з задоволенням відгукнулись на таке прохання, чим щиро порадували дітей 2-а класу.

До Дня Святого Миколая альбом був готовий і учні 2-а класу передали його Святому Миколаю, що завітав до нашої школи.

Сподіваємося, що Миколай почує та виконає мрії наших школярів, серед яких загальними були - бажання миру, добробуту Україні та здоров´я і добра рідним і друзям!

         

                   

 

 

Block title
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук

Copyright MyCorp © 2024