З 19.01 по 30.01.2015 року у школі проводилися тижні математики та інформатики.
Метою заходів було залучити якнайбільшу кількість учнів до позакласної роботи , пов’язаною з математикою та інформатикою; виявити обдарованих дітей; згуртувати учнів; сприяти розумовому вихованню школярів.
У заходах брали участь учні 5-11 класів.
План заходів проведення тижня інформатики та математики
І тиждень (19 -23 січня 2015)
19. 01 Конкурс-змагання на швидкість управління мишею (5-6, 9-11 класи);
- Тести на комп’ютері з різних предметів (9-11 класи);
20.01 Конкурс-змагання на швидкість редагування тексту (9-11 класи).
- Конкурс: «Придумай назву» (5-11 класи);
21.01 Конкурс на кращий малюнок, що має відношення до інформатики (5-11 класи);
- Конкурс на кращий кросворд, ребус, загадку, вірш, що має відношення до інформатики (5-11 класи).
22.01 Конкурс ерудитів (5, 6 класи).
23.01 Творчий конкурс на тему: «Якими ви бачите комп’ютери майбутнього» (5-11 класи);
- Конкурс «Реклама» (5-11 класи).
ІІ тиждень (26 – 30 січня 2015)
26.01 Конкурс газет (5-8 класи).
27.01 «Математичні загадки в 1 – 4 класах» (проводять учні 6 класу).
28.01. Математичні старти (7-8 класи).
29.01. Математичні старти (5-6 класи).
30.01. Підбиття підсумків математичного тижня.
Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою і наші вчителі математики та інформатики.
«Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини. І ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми б сказали навіть, пристрасть до навчання», - писав видатний російський математик М.В.Остроградський.
Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає, що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості.
Одним із засобів зацікавлення учнів є добре продумана позакласна робота. Такі заняття дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення наук, прищепити учням любов до них, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмового матеріалу.
Позакласні заходи та заняття дають велику користь і самому вчителеві, бо, готуючись до них, він докладно вивчає позакласну літературу, розширюючи і поглиблюючи тим самим свої знання.
|