16 травня 2017 року відбулося заключне заняття майстер-класу учителів географії з теми «Формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання географії"
16 травня 2017 року на базі навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням українсьої мови та літератури – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області» відбулося заключне заняття майстер-класу учителів географії Лісової Тамари Вікторівни, учителя географії НВК «ЗОШ I-ІІІ ступенів № 3 – ліцей» Обухівської міської ради Київської області, Захарченко Алли Георгіївни, учителя географії НВК «СЗОШ I-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5» Обухівської міської ради Київської області, Безкровної Тетяни Миколаївни, учителя географії НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням української мови та літератури – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 імені А.С. Малишка» Обухівської міської ради Київської області з теми: «Формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання географії».
У заході взяли участь:
Мигаль Марина Леонтіївна, начальник управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, Совенко Валерій Володимирович, завідувач відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»; Капітоненко Ольга Степанівна, завідувач міського методичного кабінету; Демчук Петро Геннадійович директор навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням украънсьої мови та літератури – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені А.С. Малишка» Обухівської міської ради Київської області; учителі географії міст: Обухова, Бучі, Фастова та районів: Васильківського, Згурівського, Обухівського й Таращанського. Усього – 21 особа.
Реалізація компетентнісного підходу в географічній освіті – інноваційний напрям, який дає змогу по-новому усвідомити і зрозуміти значущість шкільної дисципліни. Тому географічні знання, що формуються в школі, повинні стати дієвим фундаментом практичної діяльності, а вміння – основою для формування ключових компетентностей. Зміст географічної освіти стає засобом підготовки особистості до життя, до поведінки в навколишньому середовищі та суспільстві. Географія як шкільна дисципліна повинна прищепити школяру вміння користуватися різними джерелами географічної інформації, інтегрувати цю інформацію, вести спостереження на місцевості, орієнтуватися у просторі, прогнозувати тенденції розвитку природи і суспільства. Компетентнісне навчання є перспективним ще й тому, що при такому підході навчальна діяльність набуває дослідницького і практико-орієнтованого характеру і сама стає предметом засвоєння.
|